Nyhed: Tilmelding til træf

Skrevet d.21/03-2011 - 21:24

Meget vigtig ændring - læs det grundigt

Ja, så skete det uundgåelige når vi afholder fyens fedeste træf ;-) Som de fleste sikkert er klar over, så fik vi et meget alvorligt problem til vores marts-træf 2011.... Vi løb tør for pladser :-( Vi fik snakket om forskellige løsninger på dette til generalforsamlingen. Resultatet er blevet følgende:
  • Alle kan på lige vilkår tilmelde sig træffet når vi åbner tilmelding, dvs. medlemmer har ikke noget fortrinsret i forhold til gæster, dog skal de ikke til at bekræfte deres tilmelding.
  • Der vil ikke være nogen forudbetaling, men tilmeldingen skal valideres med kode som bliver sendt via SMS (det koster altså ikke DIG noget at tilmelde dig). Koden SKAL indtastes på hjemmesiden indenfor 24 timer ellers slettes tilmeldingen.
  • Ens rigtige for og efternavn SKAL angives. Navne der åbenlyst er fake bliver fjernet. I tilfælde af problemer kontaktes bestyrelsen.
For at være sikker på sin plads skal følgende opfyldes:
  • Man skal være dukket op kl. 20.00 på startdagen, eller meddele CREW personligt at man er på vej.
  • Kl. 20.00 frigives pladser som ikke er benyttet. Evt. personer på venteliste lukkes ind i prioriteret rækkefølge jævnfør liste på hjemmesiden. Hvis man står på venteliste og ikke er dukket op til kl. 20,00, eller har meddelt CREW personligt at man er på vej, mister man sin plads.
  • Når ventelisten er gennemarbejdet åbnes der for at alle kan komme ind (dvs. dem som ikke har tilmeldt sig på hjemmesiden).
  • Hvis der ikke nåes 70 tilmeldte til træfstart, lukkes personer ind fra start, indtil det samlede antal (tilmeldte + personer ved indgangen) giver 70.
  • Det vil altså sige at vi kl. 20.00 frigiver de pladser for tilmeldte der ikke er dukket op eller he givet besked!